Punt tanca setembre amb quasi 2,5 milions d'espectadors i una mitjana diria de 572.000

La directora d'informatius de la televisió valenciana  Punt, Raquel Ejerique, durant una entrevista per a Europa Press a Valncia, Comunitat Valenciana (Espanya), a 17 de setembre de 2020.
Rober Solsona - Europa Press
Publicado: jueves, 1 octubre 2020 17:33

VALNCIA, 1 Oct. (EUROPA PRESS) -

Al voltant de 2.450.000 valencians van sintonitzar Punt durant el mes de setembre, amb una mitjana de 572.000 espectadors que cada dia van connectar de manera habitual amb alguna de les emissions.

La radiotelevisió pública valenciana destaca en un comunicat que va créixer en audincia en totes les franges respecte a l'agost, a més d'aconseguir "mxims histrics" en 'prime time'.

De fet, durant l'última setmana de setembre va superar els 111.000 espectadors. Aquesta pujada situa la cadena autonmica com la tercera de la Forta que més va créixer al llarg del mes.

Per programes, el més vist van ser els informatius 'NTC Migdia', amb rcord de quota de pantalla, 94.000 espectadors de mitjana al setembre i un creixement del 17% en comparació a l'agost. Aquestes xifres superen el mxim de mar, quan l'estat d'alarma i l'emergncia sanitria van provocar més demanda d'informació i de consum de televisió en general.

El telenotícies de migdia va congregar cada dia de setembre prop de 200.000 persones entre les 14 i les 15 hores. De dilluns a divendres, aquesta edició és la preferida per a la majoria dels valencians de 25-44 anys. Les xifres es "disparen" en l'informatiu de migdia del cap de setmana.

L'emissió més vista de setembre va ser el 'NTC Migdia' del divendres 25, amb un 12,8% de quota, pics que van arribar al 16,6% i uns 250.000 espectadors. Aquesta edició va fer que fora la cadena líder durant eixa franja a la Comunitat Valenciana.

Parallelament, els informatius nocturns d' Punt van aconseguir uns 156.000 espectadors de mitjana en cada emissió de setembre.

L'ens també ressalta el suport a l'oferta d'entreteniment, ja que aquest dimecres a la nit es va situar entre les tres cadenes de la Forta més vistes, amb més de 100.000 espectadors per darrere de Tv3 i Canal Sur.

Aquesta tendncia ajuda el creixement de programes del 'prime time' com 'Trau la llengua' i 'Cartes en joc' i suposa un consum més gran d'espais com 'Terra viva' i 'Atrapa'm si pots'.

col.labora la Conselleria de Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 31.999,98 € para el foment de valencià