Troben en una platja de Torrevella un cadàver que podria ser d'una persona migrant que va naufragar d'una pastera

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu
Europa Press Canarias - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 9 junio 2026 11:34

   ALACANT, 9 Jun. (EUROPA PRESS) -

   El cadàver d'un home que podria ser el d'una persona migrant que va naufragar d'una pastera --extrem que encara s'està investigant-- ha sigut trobat en avançat estat de descomposició en la platja de la Sal, en la zona de la Mata, que pertany a Torrevella.

   Fonts de la Guàrdia Civil han detallat que el cos sense vida va ser localitzat aquest dilluns, encara que ara com ara no està identificat i està pendent practicar-li l'autòpsia, mentre l'Equip de Policia Judicial continua amb les perquisicions.

   Els investigadors 'a priori' no han observat violència en el cadàver i una de les línies d'investigació és que l'home poguera procedir d'alguna embarcació de trasllat de persones migrants irregulars que haja pogut naufragar, segons ha apuntat l'institut armat.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press