Unha plataforma virtual situará os produtos do comercio galego en Internet para ampliar o seu mercado potencial

Actualizado: miércoles, 4 febrero 2009 14:50

'Mercadogalego.eu' permitirá a apertura ao público as 24 horas do día e a posibilidade de comparar entre unha ampla gama de produtos

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 4 Feb. (EUROPA PRESS) -

A plataforma virtual 'Mercadogalego.eu' situará aos produtos do comercio galego en Internet para ampliar o seu mercado potencial e aproveitar as vantaxes competitivas que brinda a rede, nunha iniciativa que a Consellería de Innovación e Industria inscribe nun plan "a medio prazo" para que Galicia estea "á vangarda" en novas tecnoloxías.

Nesta dirección, a directora xeral de Comercio da Xunta, Ana Rúa Souto, presentou hoxe o portal colectivo como un proxecto que busca "optimizar recursos públicos", xa que as páxinas web individuais, segundo asegurou, "teñen problemas" para posicionar os seus produtos fronte aos consumidores".

Así, 'Mercadogalego.eu' estará avalada por unha "inversión potente" da Administración galega para financiar "campañas masivas e sucesivas de promoción" que dean a coñecer esta marca en Internet.

Segundo asegurou Rúa, "aí é onde se dirixirá o groso do presuposto", pois o custo de poñer en marcha a plataforma, operativa dende hoxe, "non chegou" aos 100.000 euros, "aínda que precisou, iso si, dun duro traballo".

Á VANGARDA

Desta forma, o citado departamento autonómico busca "invitar" aos comerciantes galegos "a que implementar a venda" a través da rede" e que aproveiten as súas "vantaxes competitivas", así como que "se atrevan a competir co comercio electrónico".

Neste sentido, a directora xeral destacou que "cada vez máis poboación comparará a través de internet", e fixo referencia á Comisión Europea, institución que, "á marxe das flutuacións económicas", prevé un incremento "do 230 por cento" deste tipo de vendas nos próximos 5 anos. "As TIC viñeron para quedar", concluíu.

"Queremos que o comercio galego estea preparado e romper o falso tópico da Galicia atrasada", aseverou, e reiterou a idea dunha "Galicia á vangarda" a que os adiantos "non lle pillen a contrapé".

VANTAXES

Entre as vantaxes deste novo sistema, sinalou a apertura ao público "as 24 horas do día" e a posibilidade de "comparar" entre unha "ampla gama" de produtos, "ver" o seu características e "escoller que máis guste ao consumidor".

Ademais, remarcou tamén a indicación na web dos produtos que teñan selos de calidade ou denominacións de orixe a través dun "sinal co logo correspondente" e aludiu á presenza de "links" ás páxinas dos particulares.

MÉTODO DE PAGAMENTO

En canto á forma de pagamento, explicou que existen "tres fórmulas" entre as que poden optar os comercios que se adhiran a 'Mercadogalego.eu' --por agora a consellería informou dun total de 100 establecementos, aínda que se referiu ao "goteo constate" de solicitudes--.

Así, o consumidor poderá pagar o produto con tarxeta e ir a recollelo á tenda, recibilo no fogar ou efectuar o pagamento contra rembolso. O sistema de transporte decidirano os propios comerciantes, para beneficiarse de "prezos máis económicos" a escala local.

TRADUCIÓN E PAGAMENTO DIRECTO

Pola súa banda, o técnico responsable do funcionamento da web, Manuel Pan, gabou a "nova ferramenta" e informou sobre algunhas das súas innovacións tecnolóxicas máis sobresaíntes.

En primeiro lugar, indicou a utilización de "software libre" e, en segundo lugar, a incorporación dun sistema de tradución en tempo real, que permite ao usuario introducir o texto no idioma que queira", pero que "instantaneamente apareza en galego e en castelán".

Así mesmo, a colaboración con Caixa Galicia --única entidade financeira que "deu unha resposta afirmativa" á proposta-- permitiu instalar un sistema de pagamento directo, "sen intermediarios, nin comisión", co que o comprador introducirá os seus datos "unha única vez".