AMPL.- L'Administració número 15 de Palma reparteix 4,5 milions després de vendre 900 dècims del cinquè premi

L'Administració número 2 de Marratxí reparteix 50.000 euros del mateix cinquè premi després de vendre una sèrie de deu dècims

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: martes, 22 diciembre 2009 13:33

PALMA DE MALLORCA, 22 Dic. (EUROPA PRESS) -

L'Administració de Loteria número 15 de Palma va repartir 4,5 milions d'euros després de vendre 900 dècims (90 sèries) d'un dels vuit cinquens premis del Sorteig de Nadal (43.802), dotat amb 50.000 euros la sèrie, segons ha informat a Europa Press el loter d'aquesta administració Sergio Rodríguez.

Rodríguez ha indicat que la majoria dels diners (2 milions d'euros) ha anat a parar al Club de Vela del Port d'Andratx, després que un treballador comprés diversos dècims d'aquest número i ho repartís entre els seus companys, entre els quals es troba personal de neteja, cambrers i treballadors de l'administració.

"Estic molt content, perquè el Premi ha estat molt repartit entre la classe treballadora", va recalcar Rodríguez, qui ha manifestat que es dóna la circumstància que la persona que va comprar la majoria de dècims premiats ja li va tocar el Grossa de la Loteria del Nen els anys 90, quan aquest premi va recaure al Port d'Andratx. Així, ha indicat que aquesta persona està abonada al número 43.802 tot l'any, de manera que ho compra totes les setmanes.

La resta de dècims, segons va revelar el loter de l'Administració número 15 de Palma, regentada per l'administradora Nuria Ferrer i ubicada al carrer Francisco Barceló i Combis, ha estat venut en finestreta entre els veïns d'aquesta zona cèntrica de Palma, pròxima a la Plaça de les Columnes. Així, va detallar que aquest cinquè premi, que ha estat cantat a les 09.39 hores, es va començar a vendre el juliol i els últims dècims es van vendre ahir en finestreta.

Rodríguez ha expressat la seva alegria per ser aquest el primer any en el qual la seva Administració ven un premi del Sorteig de Nadal, si bé ha recordat que en 1998 va repartir un premi important de la Loteria de Dijous, dotat amb 140 milions de les antigues pessetes.

50.000 EUROS A MARRATXÍ

Per la seva banda, l'Administració de Loteria número 2 de Marratxí (Mallorca), ha repartit 50.000 euros d'un dels vuit cinquens premis, després de vendre una sèrie (deu dècims) del número 43.802, segons ha assenyalat a Europa Press la lotera d'aquesta administració [Erminia] Sánchez.

Sánchez no ha descartat que aquest premi hagi anat a parar a turistes, tenint en compte que es va vendre en el mes d'agost. De moment, ha dit que ningú s'ha acostat a reclamar el premi a l'Administració, regentada per Carmen Feliu, i ubicada al centre Comercial Alcampo del municipi mallorquí de Marratxí.

D'altra banda, ha subratllat que és la primera vegada que reparteix un premi en la loteria de Nadal, si bé ha apuntat que ja va repartir un primer premi de la Loteria Nacional de Dijous, dotat amb 1,1 milions d'euros, així com tres sèries més de 300.000 euros cadascuna. "Ja ens tocava donar un premi del Sorteig de Nadal", va tancar.

Contenido patrocinado