CaixaBank inaugura a Palma un centre 'inTouch' d'atenció al client a través de gestors personals a distància

CaixaBank inaugura en Palma un centro 'inTouch' de atención al cliente a través
CAIXABANK
Publicado 14/3/2019 14:37:57CET

PALMA DE MALLORCA, 14 Mar. (EUROPA PRESS) -

CaixaBank ha inaugurat a Palma un centre 'inTouch' d'atenció al client a través de gestors personals a distància amb canals digitals i que comptarà amb 19 gestors especialitzats per a atendre 45.000 clients de Balears, encara que espera arribar a atendre 80.000 clients a final d'any.

En un comunicat emès per l'empresa aquest dijous, s'ha informat que l'objectiu és potenciar l'atenció personal entre clients de banca de particulars que usen, preferentment, les noves tecnologies per a relacionar-se amb la seva entitat financera.

El servei es basa en la figura d'un gestor personal financer que, "recolzat en les capacitats tecnològiques de CaixaBank", pugui resoldre consultes dels clients a través de canals remots, com, per exemple, videoconferències, missatgeria instantània i atenció telefònica.

L'espai ocupa una superfície de 1.000 metres quadrats (m2), distribuïts en dues plantes on se situen els gestors, amb diverses sales de reunions i, així mateix, donarà servei a clients de totes les Illes perquè "és l'únic de l'entitat a Balears".

Segons la directora territorial de CaixaBank a Balears, María Cruz Rivera, CaixaBank ha decidit obrir aquest centre per a tota la comunitat perquè aquesta "compta amb un nombre significatiu de clients que demanden una forma diferent d'accés als serveis financers".

"Hem d'estar en contínua adaptació perquè el talent del nostre equip evolucioni cap al valor afegit enfront de banca transaccional", ha afegit Rivera.

Per part seva, el director territorial, Raul Marqueta, ha afirmat que "els clients aposten cada vegada més pels serveis digitals de l'entitat i Balears és un enclavament estratègic i encaixa a la perfecció amb l'esperit innovador de CaixaBank".

Contador

Para leer más