La consellera insular de Territori, Maria Antnia Garcias, durant la primera jornada de debat per redactar el Reglament de Mallorca de la Llei d'Urbanisme. - CONSELL DE MALLORCA
PALMA DE MALLORCA, 28 Oct. (EUROPA PRESS) -
El Departament de Territori del Consell de Mallorca ha organitzat aquest dilluns la primera jornada de debat per engegar l'elaboració del Reglament de la Llei d'urbanisme de Balears (LUIB), que el Parlament va aprovar la legislatura passada.
Segons ha informat l'entitat en un comunicat, aquesta reunió és el punt de partida per convocar les vuit taules de debat --una per cada títol de la LUIB-- que tindran una durada de sis mesos.
Les taules de debat comenaran el prxim 19 de novembre i finalitzaran el 26 de maig. A més, participaran un mxim de vint persones expertes relacionades amb urbanisme.
Els mesos de novembre, desembre, gener i febrer es tractaran els quatre primers títols de la LUIB, que són: el preliminar, el Rgim urbanístic del sl, la Intervenció preventiva en l'edificació i ús del sl i la Disciplina urbanística, i disposaran de tres taules de debat per a cada unitat.
Els mesos de mar, abril i maig es tractaran els títols del cinc al vuit de la LUIB que són: els Instruments d'intervenció al mercat del sl, l'Exercici de les facultats relatives a l'ús i edificació del sl, el Planejament urbanístic i la Gestió urbanística i execució del planejament i Expropiació forosa.