El Consell de Mallorca participarà en una trobada sobre formació que es desenvoluparà a Mèrida a partir de demà

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 8 octubre 2008 19:51

PALMA DE MALLORCA 8 Oct. (EUROPA PRESS) -

El Departament de Medi Ambient del Consell de Mallorca participarà, demà i divendres, en una trobada sobre formació en oficis relacionats amb la conservació del patrimoni i inserció laboral, que tindrà lloc a Mèrida.

Així, aquesta trobada és un dels tres en els quals participarà el Consell dins de l'acció de cooperació transnacional 'Formació en els nous oficis del patrimoni i inserció laboral de persones amb baix nivell de qualificació' que promou la institució Corsa Office de l'Environnement de la Corse.

L'acció de cooperació es desenvolupa entre juny i desembre del 2008 i forma part d'un projecte subvencionat pel Fons Social Europeu francès. L'objectiu principal és desenvolupar un mètode que permeti a persones amb baix nivell de qualificació accedir a oficis relacionats amb el patrimoni mitjançant una formació professional.

Alhora, també participaran en el projecte, per part de França, Alps de Lumière i Etudes et Chantiers; i com socis d'altres països, el Patronat de Formació i Ocupació de l'Ajuntament de Coria (Extremadura) i l'Ens Senese Scuola Edile (Siena, Itàlia).

El Departament de Medi Ambient aportarà la seva experiència en activitats de formació en oficis per a la restauració i conservació del patrimoni rural, marítim i mediambiental (margers, forestals, picapedrers, fusters, ferrers) que dirigeix a persones desocupades i que se centren especialment en escoles taller i tallers d'ocupació.

Contenido patrocinado