PALMA DE MALLORCA, 23 Abr. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional ha detingut a l'home que dimarts passat va fugir dels calabossos de Via Alemanya quan anava a passar a disposició judicial com a presumpte autor de dos robatoris amb fora en domicili i un robatori amb violncia en un habitatge.
En un comunicat ems pel cos policial, s'ha informat que des d'aquest dimarts es va establir un dispositiu per a localitzar-lo i tornar-lo a detenir que va culminar aquest dilluns a les 16.00 hores en la barriada de la Solitud.
Així mateix, han explicat que el detingut intentava tapar-se la cara amb un barret per a evitar ser reconegut i en les prximes hores passar a la disposició de l'Autoritat Judicial.
Amb tot, al detingut també se li imputen dos nous fets, un d'estafa i un altre de furt perqu en el moment de la detenció portava pertinncies que havien estat sostretes anteriorment.