L'aeroport de Palma tanca abril amb un creixement del 14,2% en el nombre de passatgers

L'Aeroport d'Eivissa registra al mar un 11,2% menys de passatgers en comparació de l'any passat
ENAIRE - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: lunes, 13 mayo 2019 14:29


PALMA DE MALLORCA/MADRID, 13 May. (EUROPA PRESS) -

L'aeroport de Palma va tancar el mes d'abril amb un creixement del 14,2% en el nombre de passatgers, comptabilitzant un total de 2.514.286 viatgers, segons dades publicades aquest dilluns des d'Aena.

Cal destacar que el passat any l'operativa de Setmana Santa va tenir lloc en la seva major part al mar, mentre que aquest any es va desenvolupar íntegrament a l'abril (entre el dijous 18 d'abril i el dilluns 22 d'abril).

La xifra de viatgers amb origen/destí nacional va créixer un 6,7%, amb 616.895 passatgers. El trnsit internacional va sumar 1.897.260 viatgers, un 16,9% més que el mateix mes de l'any passat.

Per mercats, els pasos amb major xifra de passatgers a l'abril van ser Alemanya, amb 893.743 i un increment del 26%. La segueix Espanya, amb les dades ja citades; i el Regne Unit, que va créixer un 10,6%, sumant 480.514 viatgers.

Destaca novament l'augment de passatgers amb origen/destí ustria, que va passar de sumar 24.417 a l'abril de 2018, als 58.783 que es van registrar el passat mes.

Quant a les operacions realitzades, l'aeroport de Palma va atendre, entre enlairaments i aterratges, un total de 18.980 moviments, un 10,6% més que a l'abril de 2018.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado