Una de les reunions de la Conselleria d'Educació amb els directors de centres educatius de Balears. - CAIB
PALMA DE MALLORCA, 17 Oct. (EUROPA PRESS) -
El conseller d'Educació, Universitat i Investigació, Martí March, ha arrencat les rondes de reunions amb els directors dels centres educatius de Balears amb motiu de l'inici de curs.
Segons ha informat la Conselleria en una nota de premsa, aquest dimecres va tenir lloc la reunió amb els directors de centres de primria i aquest dijous s'ha dut a terme la trobada amb els centres de Secundria. En les prximes setmanes, aquesta ronda de reunions continuar amb cites a Menorca i Eivissa.
Aquest tipus de reunions van comenar a fer-se en la passada legislatura, com ha recordat el conseller, que ha assenyalat que l'objectiu és "tenir una primera comunicació amb els directors, dialogar i explicar les línies d'acció" que es pretenen dur a terme per part del Govern.
D'aquesta manera, pretenen conixer la "percepció" i "propostes" dels directors de centres sobre aquest tema. En aquestes trobades, el conseller Martí March es troba acompanyat pel seu equip de la Conselleria.