La Policia cerca al fill de la dona trobada morta a Platja de Palma per prendre-li declaració

Successos.- La Policia posa a disposició judicial el causant de l'atropellament intencionat a quatre personis
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: miércoles, 15 mayo 2019 16:37

   PALMA DE MALLORCA, 15 May. (EUROPA PRESS) -

   La Policia Nacional est cercant el fill de la dona el cadver de la qual ha estat trobat aquest dimecres en un pis de la Platja de Palma per prendre-li declaració, ja que el menor es troba en parador desconegut.

   Fonts properes a la policia han informat a Europa Press que el fill vivia amb la seva mare, encara que encara es desconeix si el menor ha estat en l'habitatge els dies en els quals la dona ha estat desapareguda.

   Precisament el fill de la víctima va ser qui va presentar aquest dilluns la denúncia de desaparició de la seva mare al costat d'una amiga propera a la família. Els agents continuen cercant a més testimonis per prendre declaració i esclarir els fets.

   Cal recordar que la Policia Nacional ha trobat damunt les 00.30 hores d'aquest dimecres el cadver d'una dona de 53 anys en un habitatge de la Platja de Palma. El cos presentava senyals de violncia i la dona estava embolicada en bosses de plstic en el garatge de l'immoble.

   El Grup d'Homicidis s'ha fet crrec de la investigació i ha donat trasllat del cos a l'Institut Anatmic Forense per realitzar l'autpsia i determinar les causes de la mort.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado