Celáa, depués de los choques de nazis y estrema esquierda en Barcelona, considera que "la violencia xenera más violencia

La ministra de Educación, Formación Profesional y Portavoz del Gobierno en funciones, Isabel Celaá, durante su intervención en el Congreso Internacional "Mujeres en el exilio republicano de 1939", en Madrid (España), a 16 de octubre de 2019.
Eduardo Parra - Europa Press
Publicado: viernes, 18 octubre 2019 14:26

MADRID, 18 Oct. (EUROPA PRESS) -

La ministra d'Educación en funciones y portavoz del Gobiernu, Isabel Celáa, aseguró esti vienres, énte'l surdimientu de violencia d'ultraderecha en Cataluña na última xornada de protesta pola sentencia del procés, que "la violencia xenera más violencia".

Nuna entrevista na Cadena SER, recoyida por Europa Press, la ministra socialista consideró que ye "llamentable" que les "griesques independentistes" supunxeren "la xénesis de violencia d'ultraderecha". "La violencia xenera más violencia", dixo Celáa, que recordó que nel País Vascu se vivieron situación asemeyaes cola violencia na cai.

Esti xueves vivieron choques violentos en Barcelona cuando grupos d'ultraderecha cruciaron Barcelona y protagonizaron disturbios con colectivos d'autodenominaos antifascistes.

Énte la fuelga xeneral convocada esti vienres en Cataluña pola Intersindical-CSC y la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC) y la llegada de les columnes independentistes a Barcelona, Celáa mostró'l so deséu de que toles manifiestaciones que se rexistren sían pacífiques. Ye más, apunta qu'hai "signos d'esperanza" y "evolución" dende'l llunes.

"Pudi comprobar colos mios güeyos como dellos mozos apagaben fogueres. Hai una evolución ensin dulda", aseguró, depués de los disturbios d'esta selmana. Celáa confía en que "l'ansiedá" depués del primer "shock" que produció la sentencia condenatoria del procés "asele" y se pase a una sienda de "normalidá y racionalidá".

Celáa espera que los fueos "aselen" y acepten que nun estáu de Derechu hai qu'espresase pacíficamente. "El refugu a la violencia tien que ser contundente. Tien que ser una llinia colorada, la violencia xenera violencia. Asina que tolerancia cero", añadió, de la que llamentó que dende'l Govern "afalárase" la griesca.

P'acabar, evitó valorar les palabres de Torra sobre infiltraos nos disturbios, asegurando que nun sabe a qué se refier y defendió la coordinación policial en Barcelona, énte les crítiques de que la Policía nun actuó contra los grupos nazis.

Asturianu ofrecido por