El CSD suspende a Villar de forma cautelar como presidente de la RFEF

Ángel María Villar
EUROPAPRESS
Actualizado: miércoles, 26 julio 2017 9:28


MADRID, 25 de Xunetu (EUROPA PRESS)

El Conseyu Superior de Deportes (CSD) anunció esti martes, tres la xunta de la Comisión Directiva, la suspensión de manera cautelar del presidente de la Real Federación Española de Fútbol, Ángel María Villar, por esvíu de fondos del organismu a empreses vinculaes pola operación 'Soule'.

"La Comisión Directiva acordó por unanimidá suspender de forma cautelar y provisional per un añu al señor Villar y al señor Padrón, que puede ser reconsiderada en virtú de los acontecimientos", indicó'l presidente del CSD José Ramón Lete, al cabu de la xunta, que malpenes superó la hora de duración.

Esta suspensión, que tamién afecta al vicepresidente Juan Padrón, produzse un día dempués de que'l Tribunal Alministrativu del Deporte (TAD) abriera un espediente a Villar tres la so detención nel marcu de la operación 'Soule'.

Na xunta tuvieron presentes 12 de los 14 miembros miembros del CSD: José Ramón Lete, presidente; Jaime González, director xeneral; Ramón Barba, secretariu; según Lourdes Sartorius, Lucía Muñoz-Repiso y Carlos Gascón como vocales en representación del Estáu.

Amás, tamién acudieron el director xeneral de deportes de la Comunidá de Madrid, Pablo Salazar, como vocal representante de les federaciones deportives; Jesús Castellanos, presidente de la Real Federación Española de Taewkondo; Javier Tebas, presidente de LaLiga y Luis Rubiales, presidente de l'AFE; como representante del serviciu xurídicu del Estáu, amás d'Isabel Cadenas, abogada del Estáu Xefe del Ministeriu d'Educación, Cultura y Deporte y l'alcalde de Tordesillas, José Antonio González.

Amás, Lete pidió na so intervención a la RFEF "mecanismos de sustitución" pa que la Federación nun quede sin presidente y puea siguir el so cursu con absoluta normalidá, lo mesmo nes respectives competiciones como nel "bon funcionamientu y el "día a día" del organismu.

Asturianu ofrecido por