El Gobiernu va financiar a Aragón, Asturies y CyL la restauración ambiental de les sos zones mineres con 150 millones

Archivo - La Central Térmica de Velilla cerrada, carbón, minería, mina, transición energética, cierre de térmicas.
EUROPA PRESS - Archivo
Publicado: martes, 18 mayo 2021 16:58

MADRID, 18 May. (EUROPA PRESS) -

El Conseyu de Ministros aprobó un Real Decretu pol que se van destinar 150 millones d'euros a la "totalidá" de la financiación de les xeres de restauración ambiental de más de 2000 hectárees d'espacios naturales degradaos nes zones mineres n'Aragón, Castiella y Llión y d'Asturies que van tener que facer estes comunidaes autónomes.

Estes ayudes directes provienen de la Componente 10 del el Plan de Recuperación, Tresformación y Resiliencia, van xenerar "empléu nel plazu curtiu" nestes zones afectaes pola transición enerxética, priorizando la contratación de trabayadores escedentes de la minería del carbón.

Les ayudes, según informa'l Gobiernu formen parte del exerciciu del so compromisu "cola solución de los problemes pendientes nos territorios de transición xusta".

La subvención va financiar el costu total de les xeres de restauración ambiental de les que son subsidiaries porque les empreses mineres que zarraron en 2018 nun realizaron la restauración por tar en liquidación o concursu d'acreedores y los avales reteníos poles autoridaes mineres resultaben claramente insuficientes.

Con estos fondos van rehabilitase y van recuperar más de 2.000 hectárees d'espaciu natural degradáu pola actividá minera del carbón pa recuperar les sos característiques orixinales o adaptar el suelu pa usos nuevos como l'agrícola, l'ociu o la creación de suelu industrial.

El Gobiernu confía en que los proyectos que se faigan sumen beneficios a estos territorios, como la recuperación y protección de la biodiversidá, la xeneración d'actividá económica nueva o l'atracción de empreses nueves. Esti Plan de Restauración va suponer la culminación de les actividaes de restauración de les mines que zarraron a 31 d'avientu de 2018, respondiendo asina a los compromisos y obligaciones asumíes pol nuestru país énte la Comisión Europea.

Asturianu ofrecido por