Publicado 14/05/2021 14:07CET

Más de trescientes persones manifiéstense énte Delegación del Gobiernu pa reclamar una solución al argayu de Salas

Los alcaldes de Salas y Tineo durante la concentración ante Delegación del Gobierno para urgir una solución al argayo de Salas
EUROPA PRESS

UVIÉU, 14 May. (EUROPA PRESS) -

Más de trescientes persones, según estimación policial, manifestáronse esti vienres énte la Delegación del Gobiernu n'Asturies pa reclamar una solución al argayu de la carretera nacional N-634 en Zorrina, Salas.

En coches particulares y autobuses foron a Uviéu dende Salas y Tinéu, encabezaos polos alcaldes, Sergio Hidalgo y José Ramón Feito, pa reclamar un arreglu rápidu de la vía y una alternativa que garantice les conexones, mostrando la so especial esmolición poles consecuencies que pueda tener pa vecinos, pymes y autónomos, especialmente del sector turísticu, énte la llegada de la temporada de branu.

En declaraciones a los medios, l'alcalde de Salas remarcó que la caravana de coches llegada dende dambes localidaes tresmite un "mensaxe claru" de que la sociedá asturiana reclama una solución urxente tanto a la Delegación como al propiu ministru de Tresportes, José Luis Ábalos. "Nun podemos aguantar un día más nesta situación, que ye la ruina del suroccidente asturianu y tienen que ponese les piles", dixo.

Sergio Hidalgo afirmó que nun se va a "tolerar" nengún tipu de "plazu" que nun sía l'actuación inmediata d'una máquina "ellí yá trabayando". "Ye un despreciu al suroccidente y a toa Asturies", dixo, mostrándose convencíu de que si esto llega a producise en Gandía, el ministru taría ellí y "l'argayu taría yá quitáu".

Per otru llau, Feito señaló que los empresarios qu'apostaron pol suroccidente tán "perdiendo dineru día a día". Asina, l'alcalde de Tinéu esixó al Gobiernu d'España que solucione esti problema "lo más ceo posible". "Un mes ye abondo pa mover papeles, agora hai que mover les máquines y poneles a trabayar pa solucionar esti problema", pidió.

La concentración cuntó cola presencia de diputaos de dellos grupos parllamentarios y del presidente de la Xunta Xeneral, Marcelino Marcos Lindez. Coles mesmes, la convocatoria apoyáronla colectivos y organizaciones como Usaga y Otea, qu'encamienten a realizar yá los trámites y les obres.

Asina, el presidente de l'Asociación Hostelería y Turismu d'Asturies, José Luis Álvarez Almeida incidió nel pidimientu que-y treslladaron dende les xuntes locales de Cangas y Tinéu pa reclamar "actuaciones reales" p'abrir los accesos "lo más ceo posible" nun momentu "especialmente difícil pal sector turísticu".

Asturianu ofrecido por