El Principáu va personase na causa contra l'agresión sexual a menores tutelaes, que ta baxu secretu de sumariu

La directora general de Infancia y Familias, Belén Barrero, y la consejera de Derechos Sociales y Bienestar, Marta del Arco, en rueda de prensa
EUROPA PRESS
Actualizado: miércoles, 8 mayo 2024 13:54

Del Arco diz que l'alministración acompañó na denuncia de forma inmediata y les menores tienen abogaes de la vez de violencia

Muestra "contundencia" y "tolerancia cero" contra los agresores, homes d'ente 26 y 44 años

UVIÉU, 8 May. (EUROPA PRESS) -

La conseyera de Derechos Sociales y Bienestar del Principáu d'Asturies, Marta del Arco, confirmó esti martes que l'alministración autonómica va personase na causa contra l'agresión sexual a cinco menores tutelaes que, dixo, ta baxu secretu de sumariu.

Del Arco refirióse asina a la investigación de la Policía Nacional a cinco víctimes d'agresión sexual, d'ente 13 y 17 años, tutelaes pol Gobiernu del Principáu d'Asturies. Detuvieron a doce homes por supuestos delitos d'agresión sexual con penetración a menores, prostitución, grupu criminal y corrupción de menores.

La investigación principió cola declaración d'una de les menores, derivada dende los Servicios Sociales. Nesi sentíu, la Policía indicó que los servicios sociales de l'Alministración autonómica "tán collaborando na investigación y mostraron una esmolición grande pola relevancia de los fechos", añadiendo que "les investigaciones siguen en cursu y nun se refuguen detenciones nueves".

En rueda de prensa cola directora xeneral d'Infancia y Families, Belén Barrero, la conseyera remarcó qu'una de les menores reveló'l 19 de xineru lo que pasó a una educadora y que dende la dirección acompañaron a la menor a presentar "de forma inmediata" denuncia énte la Policía.

La conseyera, qu'insistió en delles ocasiones na collaboración del Principáu cola investigación "en confidencialidá dafechu" al tratase de menores, señaló que se fixeron reconocimientos, pruebes d'ADN y entrega de móviles, ente otres actuaciones, amás de la puesta en conocimientu de los otros casos según se foron detectando.

Marta del Arco destacó, tamién, la collaboración del Centru de Crisis pa Víctimes d'Agresiones sexuales d'Asturies y señaló que les menores tienen abogaes del turnu de violencia.

Remarca la importancia de "visibilizar siempre esti tipu de situaciones" nes que neñes, neños y adolescentes son "víctimes d'agresiones sexuales". "Tolerancia cero colos agresores sexuales y protección absoluta a los neños, neñes y adolescentes agredíos por adultos", dixo.

Igualmente, esplicó que les víctimes son menores vulnerables con histories familiares complicaes que viven en dos centros con otros menores y que los sos entornos "hai que protexelos" porque son les sos "cases". N'Asturies hai unos 330 menores tutelaos en centros d'acoyimientu residencial.

La conseyera considera "escrupulosa" la comunicación policial publicada sobre'l casu y reivindicó'l papel de les víctimes na denuncia col respaldu de la Conseyería.

Asegura qu'hai formación constante al personal, anque cree que siempre se pue ameyorar na prevención y detección de casos d'agresiones sexuales, poniendo l'acentu sobre les fórmules nueves pa captar a menores nel ámbitu dixital, al empar que negó qu'estos casos tengan "nada que ver con fugues de los últimos meses, nada".

Destacó que "nun ye una cuestión de fallos" sinón que "ye un asuntu de violencia contra la infancia" polo que muestra "contundencia" y "tolerancia cero" contra los agresores, homes d'ente 26 y 44 años.

Contador
Asturianu ofrecido por