Publícase n'asturianu 'Kim', obra del Premiu Nobel Rudyard Kipling

Portada del llibru 'Kim'.
EDICIONES TRABE.
Publicado: miércoles, 19 octubre 2022 18:10

UVIÉU, 19 Oct. (EUROPA PRESS) -

Ediciones Trabe publicó, dientro de la so colección 'Calume', la novela del escritor británicu Rudyard Kipling titulada 'Kim'. Traducida al asturianu por Eloy Antuña Zamorra, ta considerada una de les grandes obres de la lliteratura británica del sieglu XX y tuvo una adaptación cinematográfica por Hollywood en 1950.

'Kim' ye una novela picaresca y d'espionaxe del escritor Sir Rudyard Kipling, consideráu ún de los grandes autores anglosaxones de tolos tiempos. Publicada en 1901 por MacMillan & Co. Ltd., esta obra tien como fondu'l conflictu políticu n'Asia Central ente l'Imperiu Rusu y l'Imperiu Británicu y que destaca pola semeya detallada del pueblu de la India.

Rudyard Kipling (Bombái, 1865-Londres, 1936) foi un escritor y periodista consideráu "l'escritor del Imperiu" por so apoyu y identificación pa coles polítiques colonialistes britániques.

Ente les sos obres destaquen títulos como 'El llibru de la xungla' y 'Kim' -entrambes les dos llectures de referencia pal movimientu scout-, 'L'home que pudo reinar' y 'Capitanes intrépidos', obres traducíes a bien de llingües y que cuenten con adaptaciones cinematográfiques o televisives.

Asturianu ofrecido por