Publicado 02/03/2021 17:40CET

Salú va llevantar esti xueves el zarru perimetral de Corvera, al salir de situación '4+'

Archivo - Controles de la Guardia Civil en Cangas del Narcea en el día que entra en vigor el cierre perimetral del municipio por alta incidencia del COVID-19.
AYUNTAMIENTO DE CANGAS DEL NARCEA - Archivo

UVIÉU, 2 Mar. (EUROPA PRESS) -

La Conseyería de Salú del Principáu d'Asturies anunció esti martes que'l conceyu de Corvera va salir na medianueche del miércoles al xueves de situación '4+' frente a la COVID-19, colo que se va llevantar el zarru perimetral del conceyu.

El conceyu va salir d'esi nivel a les 00.00 hores del xueves 4 de marzu, al vese una meyora na evolución epidemiolóxica, según indiquen dende'l Gobiernu autonómicu.

Los técnicos de Salú Pública van aconceyar esti miércoles colos responsables de l'alministración local pa esplica-yos la situación y les midíes de la so situación epidemiolóxica.

D'esta manera, Corvera sigue la llinia d'otros conceyos de la contorna como Avilés, que salió de situación '4+' na medianueche del sábadu al domingu; y Castrillón, que lo fixo a les 00.00 hores d'esti martes 2 de marzu.

Nestos momentos hai dos conceyos asturianos en situación '4+': L.lena, que va caltener en principiu eses midíes reforciaes hasta les 24.00 hores del llunes 8 de marzu; y Piloña, que va tar nesi nivel de restricciones hasta les 24.00 hores del martes, día 9.

Asturianu ofrecido por