El puestu d'Asturies zarra Fitur con 67 alcuentros profesionales y 50.000 consultes

Actualizado: lunes, 23 enero 2012 20:00

UVIÉU, 23 de Xineru (EUROPA PRESS)

El Gobiernu d'Asturies sumó 67 alcuentros profesionales y casi 50.000 consultes na Feria Internacional de Turismu (Fitur), celebrada del 18 al 22 de xineru en Madrid.

La información requerida pol públicu foi principalmente la relacionada col turismu rural y de salú, les rutes de senderismu, el Prerrománicu y la gastronomía de la rexón, informó la Conseyería d'Economía y Empléu del Gobiernu d'Asturies.

Coles mires d'implementar la ubicación d'Asturies nel mercáu internacional y elevar la so cuota de mercáu, concretáronse alcuentros con representantes de Turespaña y colos directores de les oficines españoles de turismu en Berlin, Frankfurt, Dusseldorf, Munich, Paris, Bruxeles, Roma, Londres, Nueva York, Dublín y La Haya.

Nel planu comercial, estableciéronse relaciones con 37 turoperadores, axencies de viaxe y consultores turísticos. Coles mesmes, el Gobiernu d'Asturies contactó con delles empreses de reciente creación, como Offerum.com, Restalo.com, DestinoAsturias.tv y Escapada Rural. Según la Conseyería, l'oxetivu ye introducir conteníos de productu y de destín a Asturies, asina como ampliar la ufierta yá existente n'otros portales yá consolidaos.

Tamién s'intentó promover l'espardimientu de conteníos sobre Asturies en medios de comunicación. Asina, a lo llargo de la feria caltuviéronse xuntes personales con 17 medios de comunicación, ente ellos la revista líder del sector profesional de turismu (Hosteltur), les principales cabeceres de viaxes (Conde Nast Traveler, Turismu Rural, Lonely Planet o Viaxes National Geographic), y dellos blogues temáticos.

30% D'AFORRU

El Gobiernu d'Asturies llevó a cabu esti añu una política d'austeridá, que pasaba per aprovechar la plataforma del stand del pasáu añu. Esta midida permitió un aforru que, sumáu a la supresión de grandes actos institucionales y d'otros gastos, superó'l trenta por cientu.

"A pesar d'ello, foi llamativu l'éxitu del espaciu, que recibió dende'l día de la so inauguración hasta la so clausura la valoración de parte tanto de los profesionales del sector como de representantes políticos", consideró la Conseyería.

PROTAGONISMU DEL SECTOR

Nesta edición el stand d'Asturies contó col doble d'espaciu pal área de profesionales. Nél tuvieron 60 asociaciones y empreses asturianes.

Les asociaciones y empreses asturianes llograron dellos premios. Asina, Xixón alzóse col premiu Sicted al segundu meyor destín turísticu d'España y l'Hotel Palaciu de la Madalena recibió'l reconocimientu como'l meyor hotel de luxu d'España y cuartu del mundu nos Premios Travellers Choice' Hotels.

El stand d'Asturies acoyó la presentación de delles novedaes, como'l proyectu 'Teberga Esfruta', la ufierta d'ARCA pa ofrecer talleres de cocina como complementu al agospiu nes sos cases d'aldega, o la firma d'un conveniu de collaboración ente l'Institutu de Turismu y Responsable (ITR) y la Escuela Universitaria de Turismu d'Asturies pa promover la certificación Biosphere de Turismu Sostenible, ente destinos y empreses y axentes del sector.

Coles mesmes, en Fitur tamién presentóse'l llibru recetariu editáu pola Asociación de Criadores del Gochu Asturcelta.