Rivera (C's) avisa que ETA no pot convertir-se en "interlocutor polític"

Albert Rivera, C's
EUROPA PRESS
Europa Press Catalunya
Actualizado: jueves, 20 octubre 2011 21:54

BARCELONA 20 Oct. (EUROPA PRESS) -

El líder de C's, Albert Rivera, ha advertit aquest divendres que la banda terrorista ETA no pot convertir-se en un interlocutor polític malgrat haver anunciat a través d'un comunicat en el diari Gara el "cessament definitiu de la seva activitat armada" i la seva voluntat d'obrir un procés de diàleg amb els governs d'Espanya i França.

En declaracions a Europa Press, ha apel·lat a la "tranquil·litat, fermesa i unitat dels demòcrates", i ha reclamat al Govern espanyol que no caigui en la trampa i no elevi la banda terrorista a la condició d'interlocutor polític.

Rivera ha celebrat que ETA hi hagi anunciat el cessament definitiu de les armes, però ha advertit que l'imprescindible és "la dissolució i extinció sense condicionants" de la banda terrorista.

Contenido patrocinado