Agro.- Catalunya dóna suport a l'increment de les ajudes vinculades a la producció en la PAC

Vacas
EUROPA PRESS
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: miércoles, 27 marzo 2013 19:23

BARCELONA 27 Mar. (EUROPA PRESS) -

El conseller d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Mig Natural, Josep Maria Pelegrí, ha valorat aquest dimecres de manera positiva la declaració conjunta de diversos estats de la UE --entre els quals hi ha Espanya-- per demanar que la nova política agrària comuna (PAC) permeti incrementar les ajudes vinculades a la producció en un 15%.

Segons ha defensat la Conselleria en un comunicat, això permetria abonar als sectors "més afectats" per la redistribució de fons que suposarà el nou sistema de pagaments directes i, en el cas concret de Catalunya, facilitaria la defensa dels interessos del sector boví, oví i caprí sense base territorial.

Pelegrí també ha mostrat la seva satisfacció per les oportunitats que ofereix la PAC per continuar abonant mitjançant fons nacionals a "sectors sensibles", com la fruita seca.

Contenido patrocinado