Actualizado 05/03/2021 11:07 CET

BBK da Estatuko bigarren enpresa iragarlerik onena, 'El Publicista' aldizkariaren arabera

Archivo - 'Mercedes' Eskultura Bilboko Areatzan, Inspiratu Duen Emakumea Ondoan Duela.
BBK - Archivo

BILBO, 5(EUROPA PRESS)

BBK-k komunikazio, publizitate eta marketin sektorearen aintzatespenak jasotzen jarraitzen du 'Bakardade Ikusezina' kanpainari esker, eta horrela, bigarren postura igo da 'El Publicista' aldizkari espezializatuak egin duen 2020ko enpresa iragarlen onenen sailkapenean.

SELAE Estatuko loteria eta apustuen erakundearen atzetik geratu da BBK, eta beste enpresa garrantzitsuen aurretik, hala nola Damm Taldea, Burger King, Correos, Volkswagen, Sony, Banco Santander, SEAT edo Pfizer, BBK-k ostegun honetan jakinarazi duenez.

'Bakardade Ikusezina' kanpainari esker igo da postu horretara BBK, nazioarteko eta Espainiako Estatuko dozena erdi jaialdi eta lehiaketa baino gehiagotan aintzatespenak jasi dituelako. Komunikazio eta harreman publikoen alderdiagatik ez ezik, BBKren kanpaina lehiaketa askotan saritu dute "filmean duen ahalmenagatik, eraginkortasun sakonagatik edo bere izaera digitalagatik".

'Bakardade Ikusezina' kanpaina jaso dituen sarien artean daude Eficacia sariak, Dircom sariak, Astrid Awards, D&AD Awards, c de c Sormenaren Sari Nazionalak, IPRA Awards, Stevies Awards, Inspirational, Publifestival, Laus eta ADC Awards. Horrela, Espainiako Estatuko publizitate lan nabarmenenetakoa izan da 2020an.

BBK-k 325 puntu lortu ditu 'El Publicista' aldizkariaren enpresa sailkapenean, eta SELAEk bakarrik gainditu du, 455 punturekin. Lan onenaren atalean, 'Bakardade Ikusezina' kanpainak 310 puntu lortu zituen eta, beraz, lehen postua, Damm Taldearen (250 puntu) eta Burger King-en (240) proposamenen gainetik.

2019ko Eguberrietan aurkeztu zuen BBK-k 'Bakardade Ikusezina', nahi gabeko bakardadearen arazo larriari ematen zaion arreta eskasaren inguruan gizartea sentsibilizatzeko. Horretarako, Ruben Orozkok egindako eskultura hiperrealista bat jarri zuen Bilboko Areatza pasealekuan, bakardadean zendutako azken pertsonaren izena zeukana, arazo hori pairaturiko 89 urteko Mercedes izeneko emakumearen antzera eta irudira egina.

Ekimen horrekin hasi zen kanpaina, fenomeno horri aurre egiteko hainbat proposamenekin, hala nola isolatu edo bakartutako pertsonak detektatzeko sare bat sortzea, 80 urtetik gorakoen behatoki bat sortzea, arreta pertsonalizatuko eta laguntzako zerbitzuak ezartzea, eta bakardadea prebenitzeko eskola bat eratzea.