O Goberno central aposta polas novas tecnoloxías como crave para incrementar a rendibilidade da pemes

Cifra nun 40 por cento o aumento da produtividade no tecido empresarial

Europa Press Galicia
Actualizado: martes, 11 noviembre 2008 15:15

A CORUÑA, 11 Nov. (EUROPA PRESS) -

O xefe da Área de Sociedade y Pymes de Red.es, Jaime Castellano, apostou hoxe pola implantación de novas tecnoloxías como factor crave para "incrementar a rendibilidade das pequenas e medianas empresas" e aforrar custos de xestión diaria nas distintas áreas dos seus negocios.

Así o expresou na presentación das xornadas 'Empresas en Rede' que se desenvolven en A Coruña e que percorrerán ata decembro de 2009 todas as comunidades autónomas. Precisamente, este evento desenvolverase mañá en Ourense e o próximo 2 de decembro en Lugo.

Acompañado por José María Álvarez, xefe de gabinete do Delegado de Goberno en Galicia, Castelán explicou que a utilización das TIC (tecnoloxías da información e a comunicación) propicia "un aumento do 40 por cento da produtividade no tecido empresarial", segundo un informe da Comisión Europea trasladado ao Consello Europeo, ao Parlamento Europeo e ao Comité Económico e Social Europeo (CES) e ao Comité da Rexións.

Por iso, Castelán defendeu que o Ministerio de Industria, Turismo e Comercio, a través da Secretaria de Estado de Telecomunicacións e de Red.es, desenvolverán estes encontros para concienciar os pequenos empresarios de "como deben xestionar eficazmente os distintos procesos empresariais".

Procesos que afectan a apartados como a facturación e asina dixital, o comercio electrónico, a xestión de clientes, o control do stock, os pedidos e a mercadotecnia online.

MAIOR PRESENZA NA REDE

As 200.000 pemes galegas recibirán, ademais, información sobre "a importancia de aumentar a presenza na Rede" nunha serie de actuacións enmarcadas no Plan Avanza, ao que se destinará un presuposto de 2,5 millóns de euros para este fin, segundo apuntou Castelán.

Por iso, Red.es organizou o programa New, que conta coa colaboración de 21 empresas nacionais e rexionais líderes no sector da tecnoloxía da información, que "ofrecen prezos especiais dos seus paquetes de presenza" en Internet". A iniciativa conta coa experiencia da edición de 2007, ano no que se crearon máis de 24.000 páxinas corporativas de empresas en toda España.

Contenido patrocinado