Pontón (BNG) aposta por unha plataforma online para o pequeno comercio e unha moratoria de superficies comerciais

BLOQUE NACIONALISTA GALLEGO
Publicado: lunes, 6 julio 2020 19:50

   SANTIAGO DE COMPOSTELA, 6 Jul. (EUROPA PRESS) -

   A candidata á Presidencia do BNG, Ana Pontón, defendeu este luns unha plataforma online para o pequeno comercio, así como por unha nova lei do sector e establecer unha moratoria para superficies comerciais. "Somos fans do pequeno comercio", declarouse a dirixente nacionalista, que xa participou en precampaña nun acto similar en Santiago de Compostela nunha tenda da que é clienta habitual.

   Acompañada prol a candidata da Coruña, Mercedes Seixas, e polo portavoz municipal do BNG, Francisco Jorquera, visitou unha mueblería de produción galega, co fin de "visibilizar o apoio do BNG" ao comercio local e, así mesmo, explicar as propostas de goberno para o sector.

   Entre as medidas, explicou unha axuda directa de até 2.000 euros con cargo aos orzamentos da Xunta para afrontar gastos nun contexto de baixada de ingresos, garantir o acceso a financiamento en boas condicións para que teñan liquidez, por exemplo, aumentando o prazo de carencia de amortización, e eximir de pago de taxas e impostos nas obras para adaptarse ao escenario post covid-19.

   A medio prazo, Pontón propuxo unha nova lei do comercio, que "acabe coa invasión de competencias" do Goberno central e poña "fin á actual normativa de liberalización de horarios que só beneficia ás grandes superficies".

   O Bloque tamén propón unha moratoria na apertura de grandes superficies comerciais, por entender que Galicia é "zona saturada" deste tipo de establecementos, "unha cuestión evidente no caso da Coruña.

COMPRA VIRTUAL

   Pontón tamén fixo referencia á compra virtual, como unha tendencia que "chegou para quedar e que vai seguir crecendo". Neste sentido, considerou que é "necesario a modernización tecnolóxica do comercio local", para que "non perda posicións na venda por internet e poida sacar partido desta tendencia imparable".

   "Pero non queremos que a venda online quede en mans de grandes multinacionais, senón que apostamos por desenvolver unha gran plataforma de venda online galega, por dicilo doutra maneira, un 'Amazon' galego", dixo.

   Esta plataforma, con participación pública e do sector privado, serviría para que o comercio e os produtores locais tivesen unha plataforma a través da cal comercializar os produtos de todos os ámbitos e sectores".