A xerente de Turismo da Coruña avoga por captar turistas estranxeiros para unha cidade "por descubrir"

Torre de Hércules (A Coruña)
EUROPA PRESS/REMITIDO - Archivo
Publicado: domingo, 20 enero 2019 13:12

   A Torre de Hércules será a "icona" na promoción que se fará a próxima semana en Fitur

    A CORUÑA, 20 Ene. (EUROPA PRESS) -

   A xerente do Consorcio de Turismo da Coruña, Lanzada Calatayud, aposta pola internacionalización da cidade, para captar turistas estranxeiros, de cara a incrementar a cifra de visitantes. "É un destino aínda por descubrir para o turismo internacional", subliña sobre a urbe coruñesa.

   Para a Feira Internacional de Turismo (Fitur), que se celebrará a próxima semana en Madrid, incide en que a Torre de Hércules será a "icona" na promoción que se fará da cidade nun evento que arrincará o día 23 e que contará coa presenza do alcalde, Xulio Ferreiro.

   O faro romano promocionarase coincidindo coa celebración este ano do décimo aniversario da declaración do mesmo como Patrimonio da Humanidade pola Unesco.

   Só o ano pasado, a Torre de Hércules recibiu máis de 125.000 visitantes procedentes de 127 países e cun incremento tanto do turista nacional como internacional.

   "Haberá actividades como exposicións e espectáculos de luz e son", avanza, en declaracións a Europa Press, a xerente de Turismo da Coruña sobre algunhas das propostas previstas para festexar esta conmemoración e que buscarán pór "o foco na principal icona que ten A Coruña".

CAMIÑO INGLÉS

   A promoción en Fitur centrarase tamén no Camiño Inglés co obxectivo de aumentar o coñecemento sobre esta variante da ruta xacobea. "O Camiño Inglés, por fin, está a pór á Coruña no mapa", destaca a este respecto.

   A mellora da sinalización na cidade e a identificación de puntos máis problemáticos están a ser os eixos máis importantes no plan de actuacións do Camiño Inglés, así como a progresiva internacionalización deste itinerario, un traballo que o ano pasado recoñeceu a Xunta cos Premios Camiño de Santiago.

   En 2018, lembra Calatayud, foron 336 as persoas que iniciaron o camiño fronte ás 120 do ano anterior. Un 25% eran peregrinos estranxeiros, "principalmente de Irlanda e Reino Unido", incide a xerente de Turismo da Coruña.

PROMOCIÓN DA CIDADE

   E tamén no camiño de traballar na internacionalización, o Consorcio promocionou o perfil turístico da cidade na World Travel Market de Londres, cun expositor propio dentro do espazo de Turespaña e en colaboración coa Axencia e o Clúster de Turismo de Galicia.

   E é que a británica é unha das nacionalidades que aumentou a súa presenza na Coruña. Con todo, desde o Consorcio perséguese non esquecer ao turismo nacional.

   "O mercado nacional está aí e é o máis importante na cidade", recoñece a xerente, que lembra que a maioría dos visitantes españois proceden de Madrid, Cataluña, País Vasco, Andalucía e Valencia. Aínda así, precisa que o público que realiza un maior gasto e con máis estancia media na cidade é o estranxeiro.

   E xunto á Torre de Hércules ou ao Camiño Inglés, a cidade impulsará o coñecemento sobre propostas como a celebración do San Xoán, o festival de música Noroeste Estrella Galicia, os eventos gastronómicos ou os deportivos, como as distintas probas que se celebran na cidade.

EVENTOS DEPORTIVOS E GASTRONÓMICOS

   Entre eles, está a Tall Ships Races, que volverá á Coruña en 2020, o campionato nacional de tríatlon este ano ou a celebración da regata de traineras.

   A xerente do Consorcio de Turismo subliña que, destas e outras propostas, informarase en Fitur, "o pistoletazo de saída do ano turístico", remarca. Deste evento, incide tamén que non se busca tanto "captar ao visitante final", como dar a coñecer todo o que ofrece a cidade.

   E, entre esta oferta, lembra, están "os eventos gastronómicos" como o Fórum Gastronómico que se celebrará este ano e que chega á súa cuarta edición. Outras propostas ao longo do ano son 'Lacónicas', en febreiro, ou 'Boucatise', en decembro.

   Desde Turismo da Coruña búscase non esquecer, as posibilidades que ofrecen os congresos, un mercado no que a cidade pretende consolidarse como destino, segundo Lanzada Calatayud. Para iso, este ano están pechadas distintas reunións profesionais.