Salvament Marítim intercepta una pastera Eivissa amb 21 persones bord - DELEGACIÓN DE GOBIERNO EN BALEARES
PALMA DE MALLORCA, 19 Sep. (EUROPA PRESS) -
La Delegació del Govern a Balears ha informat que, després de la detenció d'un migrant més en les últimes hores a Formentera, el nombre total d'arrestats en aquesta illa ascendeix a 25.
Des d'aquest dimecres, han estat detinguts un total de 64 migrants després d'arribar a Balears (els 25 de Formentera, 28 a Eivissa i 11 a Mallorca). Entre ells, hi ha cinc menors a les Pitiüses i un a Mallorca, que han passat a la disposició dels consells insulars.
Per la seva banda, els 10 adults detinguts a Santanyí (Mallorca) passaran aquesta tarda a disposició judicial en jutjats de Manacor i els d'Eivissa i Formentera passaran a disposició judicial entre aquesta tarda i aquest divendres al matí.
A més, de moment, ja hi ha 47 places reservades als centres d'internament d'estrangers de Valncia i Madrid per als migrants detinguts aquests dies en la comunitat autnoma.