Balears lidera l'increment en l'arribada de turistes estrangers, amb un augment del 12,3% el juny

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: viernes, 22 julio 2011 15:58

PALMA DE MALLORCA, 22 Jul. (EUROPA PRESS) -

L'arribada de turistes internacionals a Balears ha augmentat un 12,3 % el juny, xifra que suposa el major increment registrat en tot el país. A més, en els sis primers mesos de l'any, Espanya ha rebut 24,8 milions de viatgers internacionals, fet que suposa una millora del 7,5% respecte al mateix mes de l'exercici passat.

Segons l'Enquesta de Moviments Turístiques en Fronteres (Frontur), elaborada pel Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç, el juny van arribar a Espanya més de 5,7 milions de turistes internacionals, un 8,5% més que en el mateix període del 2010, destacant els augments de viatgers procedents del Regne Unit, França i Països Baixos.

Les comunitats autònomes que més van créixer el juny, després de Balears, han estat Andalusia amb un creixement del 10,3% i Catalunya, amb alces del 8,6%.

(HI HAURÀ AMPLIACIÓ)

Contenido patrocinado