Balears és l'única comunitat que manté estable el preu de l'habitatge usat, segons 'Facilisimo.com'

Europa Press Islas Baleares
Actualizado: miércoles, 13 febrero 2008 13:54

MADRID, 13 de febrer (EUROPA PRESS)

Balears és l'única Comunitat Autònoma que manté estables els preus en l'habitatge usat durant el mes de gener respecte a l'últim tram del 2007, segons el 'preciómetro' elaborat pel portal especialitzat 'Facilisimo.com'.

Amb això, el preu del metre quadrat a les illes es situà a finals del mes passat en 2.751 euros, xifra idèntica a la registrada a començament de l'esmentat mes, si bé a Palma, concretament, baixà un 0,74%, situant-lo en els 2.827 euros.

Eivissa, per part seva, també veu rebaixats els seus preus amb un descens del 3,07%, fins a 3.602 euros per metre quadrat. Per contra, el municipi de Calvià incrementa el seu preu mitjà en un 0,89%, el que fa que el preu del metre quadrat se situï en 3.609 euros.

Contenido patrocinado