BBVA presenta la seva nova identitat de marca i el seu logo a dues oficines de Palma

Publicado 10/6/2019 18:17:20CET
BBVA

   PALMA DE MALLORCA, 10 Juny (EUROPA PRESS) -

   L'entitat bancària BBVA ha presentat aquest dilluns la seva nova identitat de marca i el logo que l'acompanya a dues oficines de Palma, la de Plaça de l'Olivar i la del Passeig del Born, després de donar-ho a conèixer als seus empleats a l'abril passat.

   Segons ha informat BBVA en un comunicat, el procés de canvi de marca i de logo s'estendrà entre els propers mesos, fins a dotze, a la capital mallorquina i ha involucrat els seus empleats i clients "amb més de 4.800 entrevistes durant la fase de desenvolupament".

   Pel que fa al logo, conserva elements ja coneguts per BBVA --específicament el color i l'ús de majúscules--, però introdueix una nova tipografia i un disseny "que li atorga més versatilitat i funcionalitat a plataformes i canals digitals".

   Si bé una part important dels canvis serà més evident en els propers mesos, BBVA ja ha actualitzat la marca en gairebé 1.000 edificis a tot el món, entre ells, la seu central de Ciutat BBVA a Madrid, i altres ciutats com Buenos Aires o Ciutat de Mèxic.

   Així mateix, canviarà la identitat en l'entorn digital, "a un ritme més ràpid" que als espais físics i, de fet, la nova identitat ha estat dissenyada per al creixent entorn digital i, d'altra banda, vol ser un exemple dels valors de l'entitat, en particular el de 'Som un sol equip'.

   "Avui estem immersos en una revolució digital, una revolució de les dades, i al món digital, la qual cosa importa és l'experiència del client i en això ens hem concentrat. Volem desenvolupar una millor proposta de valor, que ajudi les persones i a les empreses en les seves necessitats reals, en la seva vida personal i en els seus negocis, perquè prenguin les millors decisions financeres", ha declarat el president de BBVA, Carlos Torres Vila.

Contador

Para leer más