Caixaforum acull des del dimecres una exposició sobre l'origen de les pel·lícules Disney

Caixaforum acull des del dimecres una exposició sobre l'origen de les pellícules Disney
FUNDACIÓN 'LA CAIXA'
Europa Press Islas Baleares
Publicado: martes, 30 abril 2019 14:48

   PALMA DE MALLORCA, 30 Abr. (EUROPA PRESS) -

   'La Caixa' i Walt Disney Animation Research Library s'han unit per presentar l'exposició 'Disney. L'art d'explicar histries' i explicar l'origen d'algunes de les seves pellícules més emblemtiques.

   Segons ha informat la Fundació 'la Caixa' en un comunicat, des de 'Els tres cerditos' (1933) i fins a 'Frozen' (2013), la mostra reuneix 215 peces entre dibuixos, pintures, impressions digitals, guions i storyboards, a més d'alguns films.

   Des de la dcada dels 30 del segle XX, la companyia d'entreteniment americana ha actualitzat els relats clssics per fer-los més accessibles als públics de cada poca, sempre d'una forma dinmica i directa.

   'Disney. L'art d'explicar histries' es podr visitar de l'1 de maig al 22 de setembre de 2019 al Caixaforum Palma i el preu de l'entrada és de 5 euros.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado