La campanya de la 32 temporada d'pera del Teatre Principal rep un or als premis ADG Laus 2019

Foto de la campanya de comunicació de la 32 Temporada d'pera del Teatre Principal de  Palma
Foto de la campanya de comunicació de la 32 Temporada d'pera del Teatre Principal de Palma - CONSELL DE MALLORCA
Europa Press Islas Baleares
Publicado: viernes, 28 junio 2019 13:01


PALMA DE MALLORCA, 28 Jun. (EUROPA PRESS) -

La campanya de la 32 temporada d'pera i Dansa del Teatre Principal de Palma ha estat guardonada amb un or als premis 'ADG Laus' que reconeixen l'excellncia en mbit de la comunicació grfica.

Segons ha informat el Consell de Mallorca, aquests guardons estan basats en diferents criteris com a qualitat conceptual, execució, funcionalitat, aportació i consistncia de les propostes.

En concret, la campanya guardonada va ser dissenyada per l'empresa StudioRoses en collaboració amb el Principal i consistia en l'exposició de cinc imatges en diferents punts de Palma, que representaven els diferents espectacles de la temporada d'pera, a través de la gestualitat d'unes mans. El responsable de les fotografies de la campanya ha estat Pep Bonet, mentre que l'encarregat de la post-producció ha estat Joan Roig.

El jurat del premi va destacar el treball en equip entre StudioRoses i l'rea de comunicació i mrqueting del Teatre Principal, en difondre la campanya en diferents formats, com a lones en la faana del teatre, OPIS en parades d'autobús o programes de m.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado