PALMA DE MALLORCA, 11 Jun. (EUROPA PRESS) -
La Comandncia General de Balears (Comgebal) obrir les seves portes aquest dissabte a partir de les 08.00 hores amb l'hissat de bandera en el Dia del Veter de l'Exrcit de Terra, han explicat des de l'organització en un comunicat.
L'objectiu és que els veterans que van prestar el servei militar a Mallorca o professionals que van servir en l'Exrcit de Terra puguin conixer l'evolució que ha experimentat l'exrcit en els últims anys i, en aquest sentit, coneguin com són actualment les seves installacions, els simuladors que empren per instruir-se i ensinistrar-se i els menjadors.
Durant l'acte es commemorar el 50 aniversari de la Companyia d'Operacions Especials 101/7 i hi haur visites, un concert, una 'ciuronada', una conferncia i la inauguració de la piscina, entre d'altres.