Els diputats del PP. Biel Company entre ells - PARLAMENT IB
PALMA DE MALLORCA, 27 Jun. (EUROPA PRESS) -
El portaveu parlamentari del PP, Biel Company, ha ofert aquest dijous durant la seva intervenció la "collaboració" del seu partit per arribar a "acords" i aconseguir "polítiques necessries" que suposin un "benefici" per a Balears.
Company s'ha expressat així durant la seva primera intervenció a la segona jornada del ple d'investidura de la candidata a la presidncia, Francina Armengol, que ha comenat sobre les 11.00 hores amb la intervenció del 'popular'.
Així mateix, el líder del PP ha criticat la creació d'un Observatori d'habitatge, la "mesura estrella" anunciada per Armengol per facilitar "l'accés a l'habitatge".
"De deb creu que aix aportar solucions o solament servir per crear un quiosquet per collocar als seus?", li ha preguntat.