EIVISSA, 13 de Novembre (EUROPA PRESS)
La consellera de Turisme del Consell Insular d'Eivissa, Pepa Marí, ha afirmat avui que la institució advocarà per donar a conèixer els atractius de l'illa a través d'una promoció a Internet en què es condensi una informació "efectiva i veraç".
En aquesta línia va matisar que en el marc de la Fira Internacional de Turisme de Londres, la World Travel Market, s'ha anunciat una millora de la pàgina web www.eivissa.travel.es, la publicació d'una agenda "amb fotografies i informació d'esdeveniments", i diferents campanyes promocionals amb touroperadors, companyies de baix cost i agències de viatges- en línia per fer campanyes de promoció conjuntes que incentivin les vendes.
La consellera va matisar que aquestes accions són precises ja que les dades extrapolades en aquesta fira demostren que les reserves de les famílies britàniques no s'estan materialitzant amb en anys anteriors. La consellera va considerar necessari "estabilitzar la temporada mitjançant una imatge d'unió de l'illa" causa per la qual va valorar el treball d'especialistes pitiüsos en nàutica, cultura o medi ambient.
Marí va mostrar, a més, en declaracions a Europa Press, la seva confiança que el Govern "compleixi la seva paraula" i en la pròxima cita internacional, Fitur 2009, que es celebrarà a Madrid, "equilibri" la presència de totes les illes en l'estand de Balears i s'ajusti la presència d'Eivissa "amb una dinàmica inversa en què es visualitzi cadascuna de les illes de manera específica perquè estiguin més presents i englobin una oferta molt concreta i variada".
Una promesa signada pel conseller d'aquesta cartera després de la denúncia emesa per la pròpia consellera en què aquesta lamentava que el 90 % de l'espai de la Comunitat Autònoma representi a Mallorca i el canvi d'ubicació del taulell de les Pitiüses.
La titular de Turisme va agregar que aquests dos anys "hem de treballar amb totes les nostres forces per estar preparats davant de la transferència de les competències en promoció durant transició de la qual s'ha desenvolupar de manera coordinada amb la resta d'illes". Uns fets que segons van agregar empresari, ajuntaments i agents socials present en aquesta fira "serà la solució per desmarcar-nos de les accions conjuntes amb el nostre principal competidor; Mallorca".