PALMA DE MALLORCA, 14 Jun. (EUROPA PRESS) -
La regidora de Turisme, Comer i Treball de l'Ajuntament de Palma, Joana Maria Adrover, ha presentat aquest divendres la campanya 'This is Palma', l'objectiu de la qual és mostrar una ciutat "autntica, real i cosmopolita", segons ha informat Cort.
"Amb la iniciativa Palma es potencia, es posa en valor i es mostra tal com és: una ciutat rica en patrimoni, amb histria, autntica, cosmopolita, plena de cultura i allunyada de les ciutats frnaquícia", ha expressat Adrover, qui s'ha mostrat "molt satisfeta" de la posada en marxa de la campanya, treball realitzat des de la Fundació Turisme.
La marca 'This is Palma' est present a tota la ciutat amb diferents suports publicitaris a través de 80 Objectes Publicitaris Illuminats (OPIS), a més de vinils al carrer Santo Domingo així com en autobusos turístics i autobusos de l'EMT.
La campanya, presentada el passat mes de gener a la fira internacional de turisme de Madrid (Fitur), mostra instantnies de la ciutat des d'una altra perspectiva i obre l'interrogant 'És aix Palma?', per mostrar "múltiples facetes" de la ciutat, com histria, negocis, teatre, Miró, artesania, gtic, arquitectura o esport, entre uns altres.
"La intenció és despertar en el ciutad la ciutat que tenim, amb racons que encara no s'han descobert, volem mostrar imatges allunyades dels clixés de postal i ensenyar la Palma per viure, amagada i misteriosa", ha assenyalat Adrover.