Un cotxe de la Policia Nacional. - POLICÍA NACIONAL - Archivo
PALMA DE MALLORCA, 20 Nov. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional ha detingut una dona de 40 anys per mostrar els pits a menors d'edat i copejar vehicles i aparadors al barri palmes de La Soledat.
Segons ha informat la Prefectura Superior de Balears de la Policia Nacional, a la dona se li imputen un delicte d'exhibicionisme i un altre de danys.
Els fets van tenir lloc aquest dimarts damunt les 14.30 hores. Segons la Policia, la dona mostrava els pits a menors d'edat, dient-los frases inadequades, alhora que discutia i cridava als transeünts.
Una vegada que els agents de la Policia Nacional van arribar al lloc dels fets, van sollicitar la documentació a la dona i van voler practicar un escorcoll superficial per si portés objectes prohibits. La dona va respondre aixecant-se de nou la samarreta i mostrant els pits als agents.
A més, presumptament la dona havia estat copejant els vehicles i aparadors de la zona, i va provocar diversos danys.