Detingut un jove de 20 anys per provocar cinc incendis en una nit aquest estiu a Palma

Prefectura de la Policia Nacional a Palma, al carrer Simó Ballester
Prefectura de la Policia Nacional a Palma, al carrer Simó Ballester - EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: martes, 19 noviembre 2019 14:39

   PALMA DE MALLORCA, 19 Nov. (EUROPA PRESS) -

   Un jove de 20 anys ha estat detingut en Palma com a presumpte autor de cinc incendis intencionats en matalassos, una paperera i un contenidor al carrer durant aquest estiu.

   Segons ha informat la Prefectura Superior de la Policia Nacional en Balears en una nota de premsa, l'arrest va tenir lloc aquest dilluns.

   Els cinc incendis van tenir lloc en diferents punts en una mateixa nit, del 9 al 10 de juny d'aquest any. Un dels incendis va ser al carrer Arquitecte Gaspar Bennssar, prop d'un collegi.

   La Policia Nacional va iniciar una investigació i després de diverses gestions els agents van poder identificar al jove, al que se li imputen diversos delictes d'incendi i danys.

   El jove passar en les properes hores a disposició judicial. La investigació segueix oberta per determinar si podria estar implicat en altres fets.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado