PALMA DE MALLORCA, 15 Abr. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional ha detingut dos joves de 19 i 22 anys quan intentaven introduir a Mallorca gairebé un quilo de cocana des de Barcelona i a un altre jove de 20 anys que transportava droga en el ferri des de Valncia.
Segons ha informat la Prefectura Superior de la Policia Nacional en Balears en una nota de premsa, el primer arrest va tenir lloc dijous passat, damunt les 22.00 hores, en el ferri que cobreix el trajecte Barcelona-Palma. Agents de la Brigada Mbil de la Policia van identificar als sospitosos, que mostraven una actitud nerviosa.
Després de comprovar el seu equipatge de m, els agents van trobar, ocults a la roba dels joves, cinc paquets amb embolcall de plstic que contenien 921 grams de cocana. Així, van procedir a la detenció dels sospitosos, que no tenen antecedents.
Així mateix, el divendres, a les 06.00 hores, la Brigada Mbil va detenir un jove de 20 anys en el ferri que cobreix el trajecte de Valncia a Palma. En un control rutinari, els agents van trobar entre les pertinences del detingut 91,25 grams d'haixix, una paperina de cocana, marihuana, 438 pastilles, una bscula i 290 euros en efectiu.