EIVISSA 12 Nov. (EUROPA PRESS) -
Un espectacle aeri que combina teatre, música, dansa i circ serà el colofó de festa a la celebració del desè aniversari de la declaració d'Eivissa com Patrimoni de la Humanitat, el pròxim 4 de desembre.
A l'Ajuntament ha invertit en l'organització d'aquest espectacle 57.000 euros, i tindrà lloc al parc Reina Sofia amb assistència oberta al públic.
L'espectacle porta per nom 'Cosmos' i estarà a càrrec de la companyia "Licitació!" que ha fet més de 200 actuacions per diferents països.
La regidora de Cultura i Festes, Sandra Mayans, ha explicat que per primera vegada tindrem a Eivissa un espectacle aeri que es compon d'una bola gegant, en què haurà unes sis persones que estaran penjades d'aquesta bola i que faran diferents acrobàcies aèries, és alguna cosa espectacular perquè estaran a més de 50 metres d'altura i es combinarà multimèdia i música.
Al marge de l'activitat principal de la commemoració d'aquest desè aniversari, l'Ajuntament ha organitzat més actes. De fet demà es presentarà un llibre que pretén difondre els béns declarats Patrimoni. Inclou fotografies dels últims 10 anys, on es poden comprovar els canvis i les millores que s'han portat a terme.
Alhora, el 26 de novembre s'inaugurarà a l'antic Ajuntament una mostra de fotografies artístiques sobre el municipi. Una exposició que serà itinerant ja que les imatges recorreran diferents ciutats a càrrec de l'Institut Ramon Llull.
També el 4 de desembre, dia en el qual es compleix el desè aniversari la corporació farà un ple extraordinari i institucional en què es donarà lectura a un text consensuat entre tots els partits polítics.