Publicado 25/09/2019 17:58CET

La Fundació Mallorca Turisme iniciarà un pla de xoc de promoció turística després de la fallida de Thomas Cook

El nou patronat de la Fundació Mallorca Turisme.
El nou patronat de la Fundació Mallorca Turisme. - CONSELL DE MALLORCA

   PALMA DE MALLORCA, 25 set. (EUROPA PRESS) -

   El nou Patronat de la Fundació Mallorca Turisme (FMT), que aquest dimecres ha celebrat la seva sessió de constitució, ha acordat iniciar un pla de xoc de promoció turística que "ajudi a reconduir" la situació provocada per la fallida de Thomas Cook.

   En aquesta primera reunió del Patronat, presidida pel conseller insular de Turisme i Esports, Andreu Serra, també s'ha acordat treballar "per atendre la incidncia del Brexit i la recessió econmica a Alemanya" en la temporada turística, situacions que afecten directament als principals mercats emissors de Balears.

   Serra ha explicat que ja estan en marxa "accions importants" com, per exemple, "un conjunt d'accions" de promoció de Mallorca en el context de la fira World Travel Market, "el refor de campanyes de publicitat i l'assistncia a fires de producte".

   El Consell Assessor de la Fundació es convocar al més aviat possible perqu totes les iniciatives que s'engeguin comptin amb el suport i la collaboració de tot el sector.

   La Fundació Mallorca Turisme és una entitat 100% pública, sense nim de lucre, integrada en el Consell de Mallorca. La seva finalitat és fomentar la promoció turística de l'illa, així com crear producte turístic, gestionar serveis turístics en general i tota activitat que tingui per objectiu promoure el turisme a Mallorca.

Para leer más