La consellera de Presidncia, Pilar Costa, reunida amb representants del Consell d'Eivissa - CAIB
EIVISSA 18 Nov. (EUROPA PRESS) -
El Consell d'Eivissa i el Govern balear han reafirmat el seu compromís que l'Illa compti amb el Museu del Mar i de la Pesca, un projecte pel qual existeix un protocol d'intencions signat entre l'Ajuntament d'Eivissa, el Consell, Autoritat Porturia i el propi Govern.
Així s'ha destacat en la primera visita oficial de la consellera de Cultura del Govern, Pilar Costa, que s'ha reunit amb la responsable de l'rea a Eivissa, Sara Ramón.
Costa ha recordat que en aquest protocol es reflecteixen els compromisos de les quatre entitats de forma genrica, per la qual cosa ara s'han d'anar concretant a través de convenis, a més d'iniciar-se els trmits administratius.
Segons Ramón, el projecte "és una de les qüestions més importants" abordades en la reunió d'aquest dilluns ja que és "molt illusionant per a Eivissa" i "és de justícia" que l'Illa tingui aquest Museu.
En la trobada també s'ha tractat el projecte de rehabilitació de l'assentament del poblat fenici de Sa Caleta que ha aconseguit finanament a través de l'Impost de Turisme Sostenible. En concret, rebr 580.000 euros, amb el que els treballs de museització podran iniciar-se aquest gener vinent.
Ambdues conselleres han tractat també temes ordinaris de coordinació de subvencions perqu els interessats puguin accedir a ajudes del Consell com del Govern.