L'Ajuntament de Marratxí reforma l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de Marratxí
AYUNTAMIENTO DE MARRATXÍ
Europa Press Islas Baleares
Publicado: lunes, 14 enero 2019 13:18

PALMA DE MALLORCA 14 Ene. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Marratxí ha optimitzat l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) a la seu central del Consistori, en Sa Cabaneta. La reforma ha estat tant de les installacions com dels processos, i té com a objectiu fer molt "més gils i efectives les consultes administratives de la ciutadania del municipi".

Segons han explicat, el Consistori ha iniciat un "camí estratgic per aplicar aquesta optimització" també en l'OAC de Pont d'Inca i Sa Cabaneta per "millorar l'experincia d'usuari dels vens de Marratxí, en termes d'estalvi de temps i eficcia de les gestions".

En aquest sentit, l'equip de govern pretén que l'"agilitat en els trmits administratius municipals" sigui del mateix nivell tant si es tracta de consultes presencials, telefniques o digitals.

De fet, han detallat que "la progressiva implementació" de l'administració electrnica a l'Ajuntament far que "no sigui necessria la presncia física dels ciutadans per dur a terme determinats trmits".

Així, l'optimització afecta a diferents trmits que es poden realitzar en les OAC, com el registre d'entrada, el certificat de resident per a descomptes en viatges, la targeta ciutadana que permet beneficiar-se dels avantatges que comporten els convenis signats entre els ajuntaments de Palma i Marratxí.

A més, han recordat que al llarg d'aquesta legislatura s'han obert diferents canals de comunicació directa amb els vens a les xarxes socials, s'ha engegat una 'app' amb l'actualitat i informació del municipi, i també s'ha habilitat 'Línia Verda', una aplicació de resolució d'incidncies que ja utilitzen més de 2.000 usuaris.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado