L'Ajuntament de Marratxí reforma l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Ajuntament de Marratxí
AYUNTAMIENTO DE MARRATXÍ
Publicado 14/1/2019 13:18:36CET

PALMA DE MALLORCA, 14 Ene. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Marratxí ha optimitzat l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) a la seu central del Consistori, en Sa Cabaneta. La reforma ha estat tant de les instal·lacions com dels processos, i té com a objectiu fer molt "més àgils i efectives les consultes administratives de la ciutadania del municipi".

Segons han explicat, el Consistori ha iniciat un "camí estratègic per aplicar aquesta optimització" també en l'OAC de Pont d'Inca i Sa Cabaneta per "millorar l'experiència d'usuari dels veïns de Marratxí, en termes d'estalvi de temps i eficàcia de les gestions".

En aquest sentit, l'equip de govern pretén que l'"agilitat en els tràmits administratius municipals" sigui del mateix nivell tant si es tracta de consultes presencials, telefòniques o digitals.

De fet, han detallat que "la progressiva implementació" de l'administració electrònica a l'Ajuntament farà que "no sigui necessària la presència física dels ciutadans per dur a terme determinats tràmits".

Així, l'optimització afecta a diferents tràmits que es poden realitzar en les OAC, com el registre d'entrada, el certificat de resident per a descomptes en viatges, la targeta ciutadana que permet beneficiar-se dels avantatges que comporten els convenis signats entre els ajuntaments de Palma i Marratxí.

A més, han recordat que al llarg d'aquesta legislatura s'han obert diferents canals de comunicació directa amb els veïns a les xarxes socials, s'ha engegat una 'app' amb l'actualitat i informació del municipi, i també s'ha habilitat 'Línia Verda', una aplicació de resolució d'incidències que ja utilitzen més de 2.000 usuaris.

Contador