PALMA DE MALLORCA 30 Mar. (EUROPA PRESS) -
Les vendes del comerç al detall van caure a Balears en febrer un 5% respecte al mateix mes del 2010, una caiguda dos punts superior al descens mitjà estatal (-4,8%), segons ha informat aquest dimecres l'Institut Nacional d'Estadística (INE).
Pel que fa a l'ocupació en el comerç minorista, aquest ha baixat en nou comunitats autònomes. Múrcia, amb una caiguda del 3%, és la que va presentar el descens més important. Entre les comunitats que registren taxes positives, les que presenten un major increment són Galícia (1%), Castella i Lleó (0,9%) i Cantàbria (0,8%). Balears, per part seva, registra una taxa d'ocupació és aquest sector del +0,1%.
En el conjunt del país, les vendes del comerç al detall van caure en febrer un 4,8% respecte al mateix mes del 2010, una dècima menys que el mes de gener passat.
Durant el segon mes de l'any, les vendes del comerç minorista registren per vuitè mes consecutiu signe negatiu, després de la pujada del 0,9% que van experimentar el juny del 2010.
(HAURÀ AMPLIACIÓ)