El conseller d'Educació i Universitat, Martí March, en el ple del Parlament - CAIB - Archivo
PALMA DE MALLORCA, 19 Nov. (EUROPA PRESS) -
El conseller d'Educació, Universitat i Investigació, Martí March, ha afirmat aquest dimarts en el ple del Parlament que "s'est complint el full de ruta" d'obres en centres educatius i que "li preocupa la diversitat" en resposta a dues preguntes de la diputada del Partit Popular María Núria Riera.
D'una banda, la diputada 'popular' ha preguntat al conseller si "considera que s'est actuant amb diligncia en les obres dels centres educatius que s'estan executant". En aquest sentit, Riera li ha recriminat que "després de dos mesos hi ha molts collegis que no estan en condicions". A més, Riera li ha dit que "són obres que es veuen venir. Van prometre nous centres en campanya i s'han oblidat de les més urgents".
Enfront d'aquestes acusacions, March li ha respost que "hi ha obres que duren més que els mesos d'estiu". A més, li ha recordat que "ha de saber que totes tenen un coordinador de seguretat i que és aquest qui determina si es poden compatibilitzar les obres a les quals s'han destinat 70 milions".
D'altra banda, Riera ha preguntat al conseller d'Educació, Universitat i Investigació, si "considera que s'est atenent a la diversitat de forma adequada".
A aquesta qüestió, March li ha assegurat que des de la Conselleria "s'han creat equips específics i s'han llevat barreres". En aquest sentit, ha dit, "no és comparable amb el que van fer vosts, encara que hi hagi problemes concrets". "Aquesta Conselleria no retalla, els que ho van fer van ser vosts", ha concls.