Mascaró diu que reduir la despesa no significa retallar drets als ciutadans per mitjà de representants sindicals

Antoni Alorda Y Joana Lluïsa Mascaró.
EUROPA PRESS
Europa Press Islas Baleares
Actualizado: lunes, 5 septiembre 2011 15:29

PALMA DE MALLORCA, 5 Sep. (EUROPA PRESS) -

La diputada del PSM-IV-ExM, Joana Lluïsa Mascaró, ha incidit que la necessitat de reduir la despesa pública de la comunitat "no vol dir amputar drets als ciutadans a través de les seves representacions sindicals".

Així ho ha considerat la nacionalista referint-se a la decisió del Govern d'eliminar el 40% dels alliberats sindicals de l'Administració per estalviar despesa pública.

Mascaró ha assenyalat que cal veure si amb aquesta mesura es conculquen els drets sindicals i si la retallada es fa percentualment a tots els sindicats per igual i no s'afavoreix a alguns "en funció dels interessos del Govern".

Contenido patrocinado