El metro de la UIB tornar a operar aquest dilluns, després de la reparació de l'avaria

El servei es va interrompre dijous passat

Estació Intermodal Palma
Estació Intermodal Palma - EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: domingo, 10 noviembre 2019 16:37

PALMA DE MALLORCA, 10 Nov. (EUROPA PRESS) -

El Servei de metro de la Universitat de les Illes Balears (UIB)es reprendr aquest dilluns, en el seu horari habitual, després que s'hagi reparat l'avaria que va obligar a interrompre el servei dijous passat i després d'haver realitzat "en les últimes hores" proves de circulació amb resultat "satisfactori".

Segons ha informat la Conselleria de Mobilitat i Habitatge aquest diumenge en una nota de premsa, l'origen de l'avaria s'ha localitzat en una arqueta on passa el cablejat que alimenta la catenria, on es podria haver produt una espurna que hauria afectat els sistemes d'allament del cablejat, de manera que el corrent no es canalitzava correctament.

Tcnics dels Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM), de l'empresa que presta l'assistncia tcnica en el sistema d'electrificació i la catenria i l'empresa de manteniment d'estacions, a més d'Endesa, han participat en les tasques d'identificació i solució de l'avaria, ha informat la Conselleria.

ELS BUSOS DE L'EMT VAN OFERIR SERVEIS ALTERNATIUS

Cal recordar, com ha fet la Conselleria, que la gerncia de SFM va posar "des del primer moment", amb la collaboració de l'Empresa Municipal de Transport (EMT), serveis alternatius per cobrir els trajectes a la UIB i Son Castelló, i així "facilitar" el trasllat dels usuaris.

Finalment, SFM ha lamentat les molsties produdes i ha assegurat que "s'han bolcat tots els mitjans necessaris per solucionar aquesta incidncia".

Contenido patrocinado