EIVISSA 2 Dic. (EUROPA PRESS) -
El conseller de Turisme, Miquel Nadal, ha afirmat avui que ha pensat "moltes vegades" a dimitir i no ho ha fet encara perquè el seu partit li demana que es quedi. A més, ha assegurat sentir-se "indefens" davant de les acusacions de presumpta corrupció abocades contra ell, de manera que, de fet, no descarta dimitir perquè els fets esdevinguts li fan sentir "molt incòmode".
Així es va pronunciar el conseller de Turisme a Eivissa, on va acudir per subscriure un conveni en matèria turística amb l'Ajuntament d'Eivissa. En roda de premsa, Nadal ha dit que "el meu primer impuls seria el de deixar-ho tot, i si encara no ho he fet és perquè el president del meu partit m'ha demanat que esperi", ha afirmat.
Així, Nadal va negar totalment les acusacions que pesen sobre ell i ha assegurat que és completament fals que hi hagi manejat diner negre, com apunta un informe elaborat per l'Agència Tributària i que està inclòs en el sumari de l'Operació Maquillatge, la peça separada del cas Son Oms, en què Nadal està imputat.
Hisenda, per ordre del jutge, ha elaborat un complex informe que relleva que Miquel Nadal va manejar els últims anys una important suma de diner negre, i situa al conseller d'Esports, Mateu Cañellas, com a possible testaferro de Nadal.