L'alcalde de Palma, José Fila, visita la campanya 'Palma, tot un centre de diversió' - AYUNTAMIENTO DE PALMA
PALMA DE MALLORCA, 2 Dic. (EUROPA PRESS) -
Palma acull des del passat 21 de novembre i fins al 7 de gener la campanya de dinamització comercial 'Palma, tot un centre de diversió', que promouen les patronals Afedeco i Pimeco i en la qual també collabora l' Ajuntament.
Segons ha informat PalmaActiva en una nota de premsa, el batle José Hila; el regidor de Promoció Econmica i Ocupació Rodrigo
Romero; el president de Pimeco, Antoni Fuster; i el president d'Afedeco, Antoni Gay, han visitat aquest dilluns les atraccions de plaa Espanya per veure com s'est desenvolupant la campanya.
"Són iniciatives que dinamitzen Palma aquests dies tan especials i, a més, complementen els Mercats de Nadal i l'enllumenat
nadalenc fent que la ciutat estigui més viva. Com a Ajuntament creiem en el petit comer, és un comer de proximitat que genera activitat econmica i llocs de treball", ha dit Hila.
Així mateix, Romero ha considerat que la campanya és "molt útil", ja que les atraccions fan que "la gent vagi al centre de Palma, la qual cosa és positiu per al petit comer, que alhora veu com s'incrementen les seves vendes".
Romero ha explicat que aquest any s'ha modificat el recorregut del 'trenet' que va per la zona de l'Eixample a petició de les patronals. "El motiu és atendre la demanda dels comeros d'aquella zona perqu fins ara no els arribava, d'aquesta manera la ruta del 'trenet' es fa més oberta i acull una major representació de comeros", ha afegit.