L'alcalde, José Fila, i el regidor de Participació Ciutadana, Alberto Jarabo. - AYTO. DE PALMA
PALMA DE MALLORCA, 22 Nov. (EUROPA PRESS) -
Palma celebrar dijous que ve, 28 de novembre, l'acte d'encesa de llums de Nadal, en una festa que comptar amb espectacles circenses variats i que com a fil conductor ha escollit el lema 'Palma, ciutat del futur'.
Així ho han explicat l'alcalde de Palma, José Hila, i el regidor de Participació Ciutadana i Govern Interior, Alberto Jarabo, en una roda de premsa. L'acte ser a la tarda, amb activitats des de les 17.30 hores.
Com a novetat, la cerimnia d'encesa ser a la Plaa de la Reina, per millorar la visibilitat i l'aforament. El compte enrere també es podr seguir a la Plaa Joan Carles I, projectada a la faana del Casal Solleric, i a la plaa de Cort, projectada a la faana de l'Ajuntament.
Elisa Martínez s'ha encarregat de la direcció artística de la programació. El pressupost total de la festa és de 72.632,40 euros.
Aquest any es va plantejar una convocatria participativa on s'han recollit desitjos dels ciutadans. A la Plaa de la Reina, es llegiran alguns d'ells. L'Associació 'Ángeles sin Alas' protagonitzar aquest moment, a les 19.30 hores.
El Circ Bover oferir l'espectacle 'Somia'm' a la Plaa de la reina des de les 17.30 hores, on s'imaginar la Palma del futur. Aquesta mateixa companyia també s'encarregar de 'Passatge Inslit', a Jaume III, i de 'La mquina dels desitjos', a la Plaa del Mercat.
Per acabar l'acte d'encesa a les 20.00 hores, s'inaugurar el Pessebre de Cort i la bústia real al vestíbul de Cort.