PALMA DE MALLORCA 4 Mar. (EUROPA PRESS) -
La regidora de Turisme, Comer i Treball de l'Ajuntament de Palma, Joana Maria Adrover, ha presentat aquest dilluns un projecte d'innovació digital centrat en el comer de proximitat per "afavorir la competitivitat i la pervivncia" dels negocis.
Així ha informat Cort a través d'un comunicat en el qual han detallat que el projecte ja s'ha implementat en altres consistoris de l'Estat.
"El programa d'innovació digital en el comer de proximitat neix amb l'objectiu d'afavorir la competitivitat i la pervivncia dels negocis així com la capacitació tcnica dels titulars i la introducció al comer electrnic", ha assegurat Adrover.
Des de Cort han explicat que el projecte ofereix assessorament en l'aplicació de recursos digitals, la participació en tallers gratuts i prctics (ja sigui en modalitat presencial o en línia), la presncia "efectiva" en xarxes i la millora del nivell de digitalització del comer.
El programa es dirigeix micro empreses o petites empreses de Palma que tinguin nocions bsiques d'ofimtica i xarxes socials a més d'equipament informtic i un "compromís" amb el projecte en participar en les accions formatives.
"El que determinar la funcionalitat del projecte ser la motivació i el compromís dels establiment, per la qual cosa és d'especial importncia que els interessats estiguin disposats a participar durant tot el procés", ha subratllat Adrover.
El termini per a la presentació de sollicituds, que es realitza a través de la pgina web de PalmaActiva, finalitza l'11 de mar.